ValueBasket.com recensioni

ValueBasket.com recensioni

Sufficiente
5.1
Da 0 - 10
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Valuta l´azienda
2083 recensioni su Trustpilot
|
Ultima recensione pubblicata
Mostranascondi Distribuzione valutazioni
Distribuzione valutazioni

Recensioni

Circa

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Hopeless

Bought a Canon lens from Valuebasket who were showing it in stock on their website.
Over a week later they couldn't tell me when they were going to despatch it by, although they did offer to upgrade my delivery to next day. I told them that wasn't much use if they couldn't give me a despatch date, and gave them 24 hours to come up with the date. They didn't come back to me, so I contacted them again, still unable to give me a firm date, claimed that there was a backlog in their warehouse, but I'd be a priority.
Agreed to cancel the order - had an email from them confirming the order was cancelled and that they were processing the refund. Chased two weeks later after refund hadn't been received back on my card, wouldn't explain the delay, eventually got my credit card company to pursue, and got the money back.
Complete contrast with the other two companies I bought from at the same time
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

slow!!

having ordered a samsung galaxy tab pro on 13/04/2014 and it saying 4 in stock at time of order and delivery within 6-9 working days, rang customer services today to see why my order has been on "order picking" for 3 days (how long does it take to grab one of shelf stick in packaging and stick a parcel label on, as were apparently in stock when i ordered ) to be told they are having problems getting hold of stock and that they are trying to get stock in for next week W/C 28/04/2014 and it will then be sent out priority to me. when i questioned why did it say in stock when i ordered and now lady is saying its not in stock she told me to ignore the "in stock" information as its only a guide. have to now ring back up again next week to see if stock has come in, and i will apparently be emailed as soon as they are in stock and dispatched to me. Why sell something that isn't in stock???? i ordered it because it was "in stock". Only time will tell next week if i get one sent out next week but it will be over a month from ordering to delivery when it should only be 6-9 working days. DON'T ORDER IF YOUR IN A HURRY FOR YOUR ITEM!!!!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

They never ship the product, only make excuses

Bought samsung galaxy note 3 On April 12 2014.
Its now 12 days. haven't heard a single word from them.
called them this morning.. the customer service guy have no idea when the product will ship.
went online to see what other people are saying. and seem that every body is having the same problem. they take the money but never deliver the product.
some of the reviews are here http://www.productreview.com.au/r/value-basket/572996.html#comments
http://forums.whirlpool.net.au/archive/2169579
will Never buy from this company again. guys please stay away.

will wait another 5 days before making a complaint with NSW Fair Trading.
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear Mahendra,

Thank you for your time to inform us of your overall feedback on this matter.

Our customer service team will contact you shortly regarding your concerns.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Recensione da parte di un acquirente verificato

Great products and price

Great products and price but website gives the impression that stock is in New Zealand but it has to be shipped in. Slow in dispatching product but excellent in informing customer on progress. Once dispatched very quick delivery. Would still use in the future and do recommend them because of price. Cheers
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

faulty item & 1 month of being ignored by customer service dept

I purchased a mac mini from this site about a month & a half ago & received the item in the specified time frame, however, the machine did not function and the hard rive appears to have been damaged in transit to me.

I is now one month since since i reported this to the company and have had no joy in trying to arrange to have the item picked up so a replacement can be sent. I routinely get apologetic emails telling me that my case is a priority and has been passed to the relevant department who will either telephone me or email me, but other than three emails to ask if it is an intermittent problem have heard nothing.

This company appears to have a non-existent after sale/customer support department & I would strongly advise anyone about to order from them to reconsider.
Jeremiah ritiene questo recensione utile
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear Christopher,

Thank you for your time to inform us of your overall feedback on this matter.

Our customer service team will contact you shortly regarding your concerns.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

NEVER use this company

Appaling customer service, liars and evasive replies. They promise to send your goods as soon as possible and they don't. All they can do is say ''sorry'' and even then the tone of their messages is so much like ' I don't give a toss!'
Pay £20-£30 or even £50 more for your goods if needed but buy them elsewhere!
Jeremiah ritiene questo recensione utile
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear Lou Lestat,

Thank you for your time to inform us of your overall feedback on this matter.

Our customer service team will contact you shortly regarding your concerns.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.

Questa recensione è stata riportata da l'azienda per turpiloquio.

Il Servizio Clienti di Trustpilot sta indagando su questa recensione.

In seguito all'indagine, sarà rimossa oppure rimessa su Trustpilot.

Consultate qui le nostre linee guida sulle recensioni.

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Great service, fast delivery.

Was so pleased to have my gorgeous new camera arrive in the mail today. Perfect. Huge savings of about $400 on this Samsung nx300. Will buy from this company again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Recensione da parte di un acquirente verificato

Great Service

I got a free upgrade of postage. Fast delivery. Would definitly recommend and shop here again.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Recensione da parte di un acquirente verificato

Only reason it misses on 5 stars is the lack of adaptor for NZ/Aus plugs

If there had been the appropriate adapter for the HK plug I would be be very happy with the service and product. It was the best value I could find, the customer service was impeccable and the delivery prompt. Just a shame I have to now go and buy the appropriate plug adapter to use it.

Questa recensione è stata riportata da l'azienda per contiene dati sensibili sulla società (come ad esempio nomi di impiegati o del proprietario).

Il Servizio Clienti di Trustpilot sta indagando su questa recensione.

In seguito all'indagine, sarà rimossa oppure rimessa su Trustpilot.

Consultate qui le nostre linee guida sulle recensioni.

trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Dishonest and unreliable, do not be tempted by the price and warranty

Purchased a Nokia Lumia in November 2013, after 3 weeks it developed faults. I contacted Valuebasket and they arranged to have it collected by DHL. Four months later they still won't tell me when the phone will be replaced or refunded.
stefano ritiene questo recensione utile
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear Andrew,

Thank you for your time to inform us of your overall feedback on this matter.

Our customer service team will contact you shortly regarding your concerns.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

No goods and payment not refunded

Value Basket didn´t dispatch my order till almost 3 weeks after being placed despite of the item showing as being on stock.
After many complaints and Value Basket being unable to give me a dispatch date I have decided to cancel the order and request a refund.
After more than 1 week of cancelling and requesting a refund Value Basket, did not yet process the refund (they claim that is in the queue to be processed and I just have to wait). However they took the funds from my credit card immediately when I have placed the order.
Subsequently I have discovered that this company dispatch the items from Hong Kong leaving up to the buyer to pay import duties (over the phone they claim that is not the case, but their website they say exactly the opposite).

Bottom line, Value Basket did not deliver the order and now is keeping the payment.
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear Lola,

Thank you for your time to inform us of your overall feedback on this matter.

Your refund has been initiated hence it should appear to your account by now.

Once again, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Todo correcto

El pedido me llego en el plazo marcado en la pagina, solo eché en falta, algún correo informativo, el producto perfecto, llevo ya un mes y el aparto funciona muy bien, además trae un adaptador de enchufe tara todos los países.
Las malas opiniones de esta pagina en mi caso no se corresponden con la realidad yo volvería a comprar es mas compraré en breve.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

ottimo prezzo e veloci

non capisco le recensioni negative per questo sito,ho acquistato un s4 active a un prezzo ottimo e in nove giorni compreso sabato e domenica mi e arrivato in ottime condizioni con adattatore universale per caricare la batteria.io darei 1000 stelle e lo consiglio a tutti!!!!!
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Recensione da parte di un acquirente verificato

Great service

Fast delivery
My camera arrives in perfect condition
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
Recensione da parte di un acquirente verificato

Happy return customer hoping 3 year warranty still holds

I am a return customer after buying the latest Nexus 7 back in Jan. This previous purchase from ValueBasket felt risky given this is not a local NZ web site but attracted my interest with the great product range and promise of best price and warranty. The Nexus arrived a little slower than hoped but was exactly as ordered and my 11 year old birthday boy is happy.

Now my 9 year old boy is getting the same. This review is written 2 days after the order and already ValueBasket have confirmed shipment. So I saved more than 15% on local prices and can track the package until it lands.

My biggest concern or maybe confusion is whether the amazing free 3 year warranty still exists. This is not so clear especially with the option now presented on checkout.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

c'est nul

livraison trop tard SAV nul depuis 2 mois mon portable pas encore réparé tout jour mensonge
28/02/2014 et depuis je n'est pas de nouvelle de mon portable je ne sais pas ou il est je demande des nouvelles a value basket il ne me réponde pas ou il me dise qu'ils ont des problèmes de logistique, j'ai demandé au service après vente de samsung il n'on pas de trace de mon téléphone.
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Cher Client,

Nous vous remercions de votre message.

Un de nos conseillers va vous contacter par e-mail, pour vous donner plus de renseignements concernant la réparation de votre produit.

Nous vous remercions par avance de votre coopération.

Sincères salutations.
L'équipe ValueBasket
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

professionali

veloci nella consegna (come dichiarato da valuebasket), tutto in ordine all'arrivo. prezzi ottimi.
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

worst online buying experience ever

took them 10 weeks and a few threats from me to cancel the order to ship my "in stock" item. When i had to send it back because it started falling apart they took 8 weeks to come up with "physical damage is not covered" ..... I still dont have received it back.

Truly my worst online buy experience ever!
stefano ritiene questo recensione utile
valuebasket.com

Risposta da valuebasket.com

Dear fred broers,

Thank you for your feedback regarding your order experience with our company.

Having read your case, I understand that the item you have returned was found with damages that is not covered by the warranty terms. Our customer service team will contact you regarding this case.

Thank you and apologies for the inconvenience caused in this matter.

ValueBasket.com Details

About ValueBasket.com

ValueBasket.com is a global online consumer electronics retailer which brings trusted and high quality brands and products right to your doorstep and at great prices. ValueBasket.com believes in giving our customers not only value for money, but also in building lasting relationships based upon trust with each of our customers. We know that online shopping should be easy, and at ValueBasket.com we look at things through the eyes of our customers. We believe in building a strong relationship with each person who visits our site through open communication and seeing things from their point of view in order to exceed the expectations of every visitor.

Visita ValueBasket.com

Contact Information

Telefono www.valuebasket.com/contact
Sede Hong Kong

Categoria

L'impegno di Trustpilot

Ci impegniamo per assicurare una migliore esperienza d'acquisto online per tutti e questo significa che facciamo del nostro meglio per individuare eventuali recensioni false. Scopri come cliccando qui.

Nel caso in cui dovessi notare la presenza di recensioni false sul profilo di quest'azienda, ti preghiamo di comunicarcelo.Contatta Trustpilot direttamente da qui.

Sottoscrizione a Trustpilot

Questa azienda ha sottoscritto i servizi di Trustpilot Business. Leggi maggiori info sui nostri servizi per aziende qui.

Nessuna azienda può cancellare o censurare in alcun modo le recensioni.