Sortesokker.dk recensioni

Sortesokker.dk recensioni

Sufficiente
6.7

Sorte sokker - dårlige sokker !!

I August købte jeg 10 par sokker til kr. 199, men hold da helt op, hvor er det en dårlig kvalitet !.
Det første par jeg tog på, var der hul i sammensyningen, inden jeg i det hele taget havde fået dem på.
Efterfølgende er der faktisk skiftevis gået hul på dem,både i tåen, hælen og i syningen, før de i det hele taget skulle vaskes.
Så min anbefaling til ALLE der påtænker at købe SORTE SOKKER hos Avenue TRADING er: LAD VÆRE, FOR DE ER IKKE PENGENE VÆRD ! Køb i stedet 2 par ordentlige sokker hos din tøjforhandler - de holder meget længere end de´ekstremt dårlige sorte sokker fra www.sortesokker.dk

Efter 14 dage stadig ingen sokker, og umulige af få kontakt med.

Har bestilt 20 par sokker fra sortesokker.dk for 14 dage siden, men stadig ikke modtaget dem. Har over den sidste uge forsøgt at kontakte dem via mail og telefon, men uden held. Det telefonnummer der står i bekræftelsesmailen er ikke registreret, og et andet jeg fandt på hjemmesiden bliver ikke besvaret!!!

Pengene er dog heller ikke trukket på kontoen endnu - trods alt...

SorteSokker rimer desværre på LorteSokker !

Faldt tilfældigt over denne friske hjemmeside, der lige havde det jeg havde brug for - troede jeg. Allerede efter få ganges brug og vask gik de første sokker i stykker i syningen forrest, der i øvrigt er så stor, at den er generende, hvis man ikke er meget omhyggelig med at placere den rigtigt, inden man tager fodtøj på. Her efter et par måneders brug, er de stort set alle sammen kasseret. Så selv de ringeste sokker jeg har haft, købt i Netto og lignende steder, er både bedre og billigere. Jeg skrev for ca. 3 uger siden en mail til SorteSokker.dk, da jeg tænkte, at mine oplevelser kunne have en vis form for interesse, men jeg har aldrig modtaget noget svar.
Så alt i alt er både produkt og service helt i bund !

Dårlig kvalitet

Købte 20 par sokker. Desværre gav de udslæt. Sokkerne er billige og produceret i Kina. Jeg tør slet ikke at tænke på hvad kineserne har brugt af kemi i de sokker.
Man får hvad man betaler for. Jeg fik udslæt og store sår på fødderne, de er dårlige at svede i og de mister hurtigt farven. Efter jeg er stoppet med sokkerne, er mine fødder tilbage til normalen.

Et godt køb uden problemer

Jeg fik 20 par sokker i en fornuftig kvalitet til en god pris. (deal)
Pakken kom inden for 3-4 dage og det er fint nok.

rigtig god kvalitet, god service

rigtig god kvalitet, god service

ens sokker leveret fra Sverige

Sokkerne er udemærkede, standard sokker. Men det bedste er, at de er ENS. Ikke mere sortere-sokke-mareridt! Desværre leveres de fra Sverige, så leveringstiden er lidt længere end man ville forestille sig fra en DK-side. Men det er fedt at have mange ens sokker.

god ide, meeen.

beklager ville gerne, men kan ikke anbefale produktet helhjertet

jeg prøvede virkelig at kunne lide sokkerne.
konceptet er fint men kvaliteten komfortmæssigt i sokkerne er ikke høj nok, sokkerne er meget tynde (hvilket ikke betyder det store) men tålukningen er syet forfærdeligt og der er meget overskudsmateriale i sokken der konstant kan mærkes, især hvis man har sko på.

er ikke utilfreds med mit køb fra jer, da de er udemærkede som reservesokker men vil hellere ofre det samme eller lidt mere på sokker i f.eks et supermarked eller lign. hvor tålukningen er syet bedre da den øgede komfort ved at slippe for det store overskudsmateriale på oversiden af tåen er de ekstra få kroner værd for mig personligt.

Ringe sokker

Fin ekspedition - rimelig hurtig levering - MEN!

Jeg mener IKKE at selve sokkernes kvalitet er i orden. Er der meget kunststof i?
Jeg sveder meget mere, end jeg plejer, selvom sokkerne er langt tyndere end de 40 par jeg købte i Metro for 5 år siden, jeg havde før. Nu står jeg så med 40 par, som jeg er rigtig er glad for... i de næste 5 år.

For ringe kvalitet sokker

Fik mine sokker fint leveret med posten - og ganske hurtigt - men sokkerne er meget tynde ift. standarden på markedet.

En bedre kvalitet og der ville være fuld stjernebesætning... men kvaliteten trækker ned.

Nemme sokker

Nem måde at købe sokker på som er bløde og behagelige og ikke falder ned som så mange andre irriterende sokker gør.
Man holder varmen. Dog er de ikke så tykke hvilket gør, at man lidt hurtigere får hul ved storetåen.
Alt i alt er jeg faktisk godt tilfreds.

Smart koncept, kvik levering, sorte sokker

Sokkerne er sorte. De er ens. De er billige. Hvad mere har du brug for at vide? Sokkerne er ikke verdens bedste, men nu det er jo heller ikke det, siden hedder... De tjener imidlertid deres formål!

Godt koncept, fine sokker og god pris - vil dog klage over alt for meget i fragt.

Jeg havde købt 4 stk. Sweetdeal kuponner á 10 par sokker hver.
Hvorefter jeg læser at der vil blive opkrævet 35 kr. i fragt for hvert køb af 10 par sokker, hvorefter jeg modtager mine sokker i en brevpose som vejer maks. 1 kg. som postdanmark skal have 40 kr. for at sende så vidt jeg ved. Altså har jeg betalt 100 kr. mere for ingen ting. Så lige der ville det have været rigtig fint med lidt fleksibilitet/ service hvad angår fragten.

Hurtig levering, men lidt tynde sokker

Sokker blev leveret supoer hurtigt

Sokker er af fin/acceptabel kvalitet, der sagtens kan bruges. Dog er de en smule tynde

Nemt og fint

Det var piv nemt, at bestille, og indtil videre har kvaliteten også virket fint. Jeg bruger størrelse 46, og der passede 40-47 fint. Men, hvordan kvaliteten af eksempelvis elastikken er om 5-10 vaske, skal jeg p.t. ikke kunne udtale mig om.

Fedt koncept - desværre dårlig kvalitet.

Rigtig smart og nemt koncept, jeg ville ønske at det fungerede. Med hensyn til levering var der ingen problemer. Men sokkerne er simpelthen i for dårlig kvalitet.. De er meget tynde og man kan næsten se igennem dem ved tæerne.. Derudover er syningerne for store og træls på indersiden foran. Ud fra hvad jeg havde læst så havde de været rundt i østen flere steder for at få de bedste sokker.. Man kunne derfor godt have forventet bedre.

Tynde sokker af dårlig kvalitet

Købte 3 beviser via sweetdeal og fik derved 30 sokker, jeg må sige at kvaliteten er virkelig dårlig. De er tynde og elastikken "springer" - jeg kommer ikke til at købe hos dette sted igen

Fantastisk koncept!

Sortesokker gør virkelig tingene lettere - godt koncept!

ByNicePeople ApS Supporto

Visita Sortesokker.dk