Smykkeforum recensioni

Smykkeforum recensioni

Buono
8.5

Skønt perleforum

Det er altid dejligt at komme ind på dette forum.
Der bliver fremvist de nyeste kreationer fra brugerne, hvilket er meget inspirerende. Der er altid mulighed for at få hjælp, hvis der er noget med smykkeriet der driller en.
På smykkeforum.dk er der også links til en masse skønne perlebutikker rundt omkring i verden, som er et besøg værd.

Hvis du er til udfordringer og konkurrencer byder forummet også på dette. Det er en fed måde at blive udfordret på, hvis man er kørt til fast i de samme rutiner!

Dejligt sted med masser af hjælp

Jeg har været bruger siden 2007, og når jeg har tid, er det skønt at kunne være med i de forskellige debatter, samt søge inspiration og hjælp, der er for det meste hurtig og positiv respons. Så +++ Herfra!

Inspiration og kritik - i samme pakke

På smykkeforum kan man finde inspiration til at lave nye smykker, finde nye materialer, sten og perler. Der fremviser brugerne forskellige designs, og hjælper hinanden med konstruktiv kritik. Her kan man dele sine tanker om smykker og ting der inspirerer dig. Brugerne laver forskellige arrangementer hvor man kan mødes, samt fællesbestillinger fra større butikker.

Super inspirende

Smykkeforum er en af de hjemmesider man lige tjekker 5 min inden sengetid men ender med at sidde foran i 2 timer. Der er nemlig altid noget nyt og anderledes at se på, om man er til de mere klassiske perlekæder eller om man er til det lidt mere eksperimentelle.

Her får man også altid hjælp og råde og alt mellem himmel og jord!

Inspirende, venligt og til glæde

Et vidunderligt sted for alle smykkeglade eller bare kreative folk der gerne vil igang, bla. med bytte udfordringer hvor brugerne sender perler til hinanden.

Anbefaler det klart til alle mine venner, bekendt og tilfældige jeg møder der virker interesserde.

Både til begyndere, til det niv. hvor man begynder at føle sig halvt kunsthåndværker.

Der er som regel altid en der vil hjælpe hvis man er i tvivl, kun et eneste minus er at der er regler som overholdes meget hårdt og tonen kan blive lidt "stram" Både en god og dårlig ting.

store plusser er bla. en masse prof. vejledninger. bla. slaglodning, kassefatninger, viklede engle osv. vel og mærke er ALT gratis.

Til daglig glæde og gavn

Et forum for kreative sjæle, som her finder et fællesskab af inspiration, vejledning og rart samvær. Samtidig et forum, hvor der er taget stilling til, hvorledes det kan bruges, og sat betryggende retningslinier op således, at det er befriende blottet for uoverskuelige reklamer. Her er omgangstonen anerkendende og konstruktiv, og som bruger bliver man beriget på mange måder.

Her møder du ligesindede, og feltet af erfarne smykkemagere er bredt - et dejligt forum, som er stærkt vanedannende ;-)

Kreativt og hyggeligt forum, for smykkeelskere

Skønt forum til os der godt kan lide at lave smykker selv. Der er masser af kreative mennesker, der gerne deler deres viden omkring smykker, teknikker, perler m.m. Der er masser af inspiration at hente og der er altid mulighed for hyggesnak. Hver måned bliver der holdt konkurrencer, hvor man har mulighed for at vinde skønne præmier. Der er også mulighed for at køb-salg-bytte og det kan være super, hvis man f.eks lige står og mangler en hel særlig smykkedel til sit projekt. Det kan også være rart med lidt feedback på de ting man går og nørkler med. Jeg kan slet ikke undvære dette forum og kan kun anbefale det til andre.

Dejligt site med søde mennesker

Jeg er bare så glad for at være medlem af dette site, da jeg virkelig bliver holdt i ilden angående smykkefremstilling. Der er en masse inspiration at hente. Udover det, har jeg også udviklet et dejligt venskab derinde. Sitet er stærkt vanedannende - Og jeg vil ikke undvære det.

Uundværligt!

Det bedste sted på nettet hvis du søger inspiration fra ligesindede perle tosser. Her snakkes om alt inden for smykkernes verden og du kan få råd og vejledning til næsten alt. Der er løbende konkurrencer med fine præmier og div. udfordringer der sætter din kreativiet på prøve. Jeg kan ikke undvære det!

Hyggeligt forum for alle fritidssmykkedesignere

Jeg har været tilmeldt forummet i et par år og synes det er dejligt med et sted hvor man kan få inspiration til nye teknikker, hjælp når noget driller eller bare hygge'snakke' lidt med de andre medlemmer :)

Helt fantastisk forum

Godt sted for alle der laver smykker selv. Har fået svar på en masse ting og er nu selv godt igang. Alle er meget venlige og hjælper gerne også med indkøb af materialer meet billigere end dem man selv lige kan finde.

www.smykkeforum.dk Supporto

Visita Smykkeforum