Scooterdele recensioni

Scooterdele recensioni

Buono
7.0

godt

de har nogle skide gode cyllindere som holder i langtid og andre tundele

man får sgu noget for pengene og man får hurtig levering

fem stjerner!!!

lorte firma!!!!!!!!

Fucking dårlig service, handler der aldrig igen......
Har heller aldrig fået min penge tilbage endnu og det er 1 år siden jeg havde kontakt til dem.......
[ alle sammen IKKE handle ved dem, de snyder jer ]

5 Stjerner er sku' ikk nok!!

Ringede idag klokken 12:00 omkring et motoforce sport 70cc til street magic, det havde han ikke men det havde speedline, så sagde han vi kan nok finde ud af en anden handel, okay fair nok så satte han komplet malossi sport kit ned til 650kr til mig, så bestilte jeg det halv et og bestillingen gik igennem, en halv time efter bliver jeg ringet op af en dame der ringer for at sige det var ø10 og pakken var ude ved mig om 3 timer?!?!

3 timer?!
ja de kom sku privat i bil fordi jeg sagde jeg godt kunne bruge kittet idag!!

DET KALDER JEG KRAFTEDME SERVICE!!! OG JA DET ER SKET IDAG!
Tusinde tak for en fantastisk handel! Manglede en støttebolt men det sku også alt! Men 3 timer fra bestilling til levering!

BESTEMT IKKE SIDSTE GANG JEG HANDLER VED JER!
10+ herfra!

Super Service!

Tak for super god service og kæmpe tillid til mig som kunde. Meget fleksibelt og rigtig god rådgivning og kundeservice.

mvh
Kenneth Nordklint
Bjerrevej 54, Herning

Tilfreds

God service, hurtig levering, fik en pakke hvor der var fejl, men det rettede de hurtigt op på :)

Service og levering

Jeg har købt for mange penge efter hånden og altid hurtig svar på mail hvis der er nået man mangler eller nået kan de i de fleste tilfælde skaffe det super service :-) og så dag til dag levering hvis varene er på lager super lækkert :-)

/Vestjysk Racing

servicen....

fik aldrig mine ting selvom de trak beløbet... det samme skete for 4 af mine venner og vi fik alle afvide at der ikke var dækning på vores kort selvom jeg ved at der var mindst 12 kg på mit kort når jeg skulle købe en del til 500... 2 af mine venner brugte deres mors kort... sørgelig service ! pengene er trukket tilbage via vores bank men jeg handler der aldrig igen...

Fantastisk

Bestilte 2 neonrør plus inverter og havde varerne dagen efter perfekt levering og rigtig god pris, alt er simpelhen perfekt. :)

Hurtig ekspedition, god service

Jeg har kun godt at sige om firmaet, levering dagen efter det er bestilt, varerne er bare iorden, og priserne er helt i bund. Bedre kan det vist ikke blive.

Scooterdele è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Scooterland - Køb scootere og scooterdele direkte på nettet eller i vores butik

Visita Scooterdele