Printxpress recensioni

Printxpress recensioni

Sufficiente
6.1

Meget ringe service!

Jeg skulle have lavet 250 visitkort og oprettede derfor en tryksag hos www.brokerprint.dk hvor forskellige printvirksomheder kan byde ind med deres tilbud.
Den bedste pris fik jeg fra PrintXpress, så det var selvfølgelig dem jeg valgte. Jeg blev efter lidt tid ringet op af en af deres salgsmedarbejdere. Jeg fik forklaret hvordan og hvorledes og fik sendt en .pdf-fil med mine visitkort der skulle smides til tryk.
Derefter hørte jeg ikke mere fra PrintXpress, og måtte derfor selv tage kontakt til dem. Det viste sig, at de åbenbart havde glemt min ordre, men salgsmedarbejderen ville lige kigge på det og vende tilbage.
Jeg hørte ikke noget fra ham senere på dagen, så jeg var igen nødt til selv at ringe, hvilket jeg gjorde dagen efter. Her blev der fortalt, at visitkortene ville blive sendt til tryk selv samme dag og at de ville blive afsendt den efterfølgende dag. Yes, tænkte jeg, for nu ville jeg snart få mine visitkort...men nej!
Der gik nu igen flere dage og intet var landet i min postkasse. Jeg var derfor igen, igen nødt til selv at tage kontakt til PrintXpress for at høre hvor mine visitkort blev af. Jeg fik af vide, at de var blevet trykt, skåret og sendt, men hverken mig eller min postkasse har set skyggen af nogen visitkort. PrintXpress kunne heller ikke oplyse noget Track&Trace-nummer på forsendelsen, så de ved ikke engang hvor mine visitkort er.
Jeg har nu valgt at afbryde handlen. Efter denne dårlige oplevelse, med meget ringe service, er det ikke hos PrintXpress jeg fremover bestiller mine tryksager.

Printxpress è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

printxpress.dk Supporto

Visita Printxpress