Nelly recensioni

Nelly recensioni

Sufficiente
5.4

Er fuld tilfreds med nelly

Hej jeg har handlet meget hos nelly og der har aldrig været nogen problemer

Bliver jeg betjent personligt eller af en robot med autosvar ?? !

Hej købere, jeg skriver på vegne af min kærestes ordre.
Jeg tror den ene stjerne jeg har anmeldt ,siger det hele.
Mangelfuld levering og en hel uacceptabel service, hvor Nelly overhovedet ikke formår at svare direkte på mine mails, men hvor jeg bliver mødt af den ene autosvar efter den anden.

Fraråder fremtidige køber, at opleve samme skandale som min kæreste og jeg.

Vh. Zaxsina

Nelly stjæler!

Jeg er vildt utilfreds med Nellys kundeservice!
Jeg har bestilt en stor pakke fra dem med en masse nyt tøj og sko jeg skulle have. Jeg betalte et ret stort beløb og regner med at de har styr på det med at få pakket det man har bestilt korrekt. Da jeg modtager pakken kan jeg se at de mangler at give mig en t-shirt som de sagde de havde på lager, men det viser sig så at den er ikke på lager alligevel og derfor kan jeg åbenbart ikke få den alligevel, men heldigvis trak de heller ikke penge for den hvilket jeg godt kunne leve med. Derudover havde jeg også bestilt en kjole derfra som jeg derimod har betalt for! og den har jeg slet ikke modtaget.. og så havde jeg også skrevet to andre ting på min ordre som jeg regnede med der var med i min forsendelse, men de var overhovedet ikke på min ordre eller med i forsendelsen. Jeg føler mig virkelig bedraget og snydt af dem, og jeg har skrevet to mail til dem om min situation nu og jeg får bare et rigtig irriterende standard svar fra dem og det kan jeg da slet ikke bruge til noget som helst i min situation overhovedet. Hvis jeg modtager endnu et retursvar fra dem hvor de bare skriver det samme så må jeg desværre lægge sag an imod dem da jeg ikke vil finde mig i så dårlig en behandling og kundeservice fra dem af.. De har jo faktisk stjålet fra mig?

2 gange forkert størrelse

Jeg bestilte en størrelse 6 (34), men da jeg modtager kjolen, er det en str. 14. Og på posen stod der 6 (34), men posen indholdte en str. 14. Jeg kontakter Nelly, og får den byttet til en ny. Jeg modtager nr.2 kjole. Kjolen er nu str. 12 og stadig ikke nr. 6. Der står stadig på posen str. 6 (34), men posen indholdte en str. 12. Jeg kontakter derfor Nelly igen. De skriver, at de beklager, og at jeg bare kan sende den tilbage, og så skal de nok se på det. Jeg går ind for at bestille kjolen igen, og i str. 6 (34), som jeg gjorde i starten, men nu har de ikke str. mere. Jeg har haft problemer med det dette i over en uge. Jeg har fundet kjolen et andet sted, men grunden til, at jeg bestilte fra Nelly, var fordi jeg kunne få den til 50%. Havde de nu sendt den rigtige str. så havde der ikke været noget problem. Eller at de fra starten havde kontaktet deres lager, at der var en fejl med størrelserne.

Virkelig dårlig service

Min anden anmeldelse idet den første tilsyneladende ikke er her mere?
Hvis der går noget galt med din ordre er du færdig. De svarer mails med automails, så intet svar. De gider ikke løse problemet før man truer med bål og brand. Virkelig ligeglade med deres kunder!
Arrogant kundeservice der ikke engang undskylder for dårlig service.

Ja tak!

Jeg har lige modtaget mine to super flotte kjoler fra Nelly.dk!
2 dages levering og rigtig god kvalitet :-)

Dårlig kvalitet.

Flot tøj, der passer i størrelsen, og hurtig levering. Men super meget øv over kvaliteten, nåede prøve min bluse 1 gang, så var der en elastik der sprang, og en kjole 1 gang, hvor den første perle allerede er faldet af.

Fantastisk leveringstid

Bestilte fredag, fik lørdag dagen efter! Helt fantastisk :)

Bruger tit nelly og kan varmt anbefale :)

Dårlig service og skidt online kommunikation

Jeg købt en kjole fra mærke Elise Ryan, som var på tilbud med 25%. Jeg spurgte indtil til størrelse, da man kun kunne vælge i fx small, medium etc... Og ikke i fx 36,38,40. De oplyser mig hvordan de måler størrelsen på kjolen. Fint! Så lang så godt. Jeg bestiller kjolen med de 25% rabat. Da jeg får kjolen passer størrelsen slet ikke! Jeg sender kjolen så tilbage, da jeg ikke kan bytte den da den størrelse jeg ønsker, ikke er tilgængelig. Ret ærgerligt fordi jeg ved der bliver trukket Porto for tilbagesendelse. Nå, men hvad sker der så dagen efter jeg fik sendt kjolen tilbage? Så kan man få den størrelse jeg ville have bytte kjolen for. Jeg kontakter Nelly, med henblik på om bytte handlen kan ordnes via mailen, nu kjolen med den forkert størrelse jo var allerede sendt afsted, de kunne jeg så jeg skulle blot bestille en ny, og så ville de både returnere Porto og differencen(nu kjolen ikke længere var med 25%)! Fedt, tænkte jeg. Men da de endelig modtog kjolen, så fik jeg kun udbetalt prisen minus Porto(af den gamle pris med 25%, og ikke den dyre pris). Jeg kontakter dem igen, endda på sammen mail hvor hele aftalen om handlen står forklaret, men læser de det? NIX! De kan ikke forstår hvorfor jeg skulle have mere udbetalt end det kjolen kostede. For at gøre det kort, jeg bestiller kjolen ordre 1013528251(343kr med 25%)til kjolen ordre 1013585354(429kr uden 25%), begge præcis samme kjolen som kunne byttes! Og hvor de garanteret mig differencen og Porto betalt retur.

Men gør de det? Nej, de kan ikke forstå det, og vil heller ikke tage sig tid til at læse korrespondancen via den lange mail hvor aftalen om handle foregik. De svar nogen gang upersonligt og endda uden at sige Hej. Sidste mail tog dem over 24 timer at svare! Jeg bliver ved og ved med at forklare men de fatter det ikke.
Jeg er så skuffet og vil aldrig nogen sinde handle hos dem igen. Det er helt sikkert.

Lad vær med at købe noget du har tænkt dig at bytte eller sende tilbage. De lover en mail når de modtager din returvarer og den fik jeg aldrig! Så du skal tjekke bankkonti for at kunne følge med. Skuffet skuffet skuffet!

Røveri og dårlig service

Jeg har to problemer med Nelly:
1. De kræver at man oplyser sit personnummer. Min kone, som er udenlandsk, gjorde det i god tro - men hvad f..... skal en tøjforretning med personnummer? Jeg ved så godt at det er noget med kreditvurdering og svenske tilstande. Men et personnummer skal ikke udleveres til gud og hver mand i min optik. I det mindste ikke ved oprettelsen, kun når/hvis man selv beder om kredit - så bliver børn og svage sjæle ikke lokket til at afgive personlige oplysninger.
2. Når nu de allerede har fået min kones personnummer og man ikke kan slette det igen (hvorfor???) så har hun nu handlet der tre gange. Den sidste gang er så igen noget møg. Standard betalingsform er forudvalgt til at være "faktura", dvs. betal senere + oprettelsesgebyr. Igen - en hjemmeside bør være strikket sådan sammen at man ikke ved et tilfælde kan komme til at købe en ekstra ydelse man ikke har brug for. Og ordren fremgår ikke i tide på ens log-in så man kan slette den igen hvis man indser at man har begået en fejl.
Hvis disse fælder ikke allerede er ulovlige (og det er de sikkert ikke, jeg er overbevist om at Nelly kan sno sig) så burde de være det!

Fuldstændig uacceptabel !

Jeg bestilte to par sko hos nelly som jeg virkelig var forelsket i. Der gik kun fem minutter før jeg modtog en bekræftelse og to dage senere modtog jeg en mail om forsendelse. På dette tidspunkt var jeg selvfølgelig meget glad, fordi jeg tænkte at jeg ville have mine fantastiske sko i løbet af meget kort tid. Der gik en uge, hvorefter jeg kontaktede dem om hvornår jeg ville få min pakke, men de gad ikke svare på mit reelle spørgsmål, men sagde bare at hvis jeg ikke havde modtaget min pakke indenfor 3 uger, så skulle jeg kontakte dem igen. Der gik to uger til, og jeg kontaktede dem igen, og de svarede at jeg skulle vente en uge mere, fordi pakken var på vej. Jeg ventede endnu en gang og kontaktede dem igen. Der sagde de, at der ville gå en uge mere før de ville spore pakken. Jeg ventede endnu en gang. Denne gang sagde de, at de ville kigge på det så snart de fik tid. Derefter kontaktede jeg postvæsenet hvorefter de fortalte mig at min pakke aldrig havde eksisteret og at jeg skulle bede om at få mine penge tilbage omgående eller true med retssag hvis de nægtede. Jeg kontaktede Nelly igen, og de påstod gang på gang at jeg allerede havde fået pakken og bare forsøgte at få mine penge tilbage selvom jeg havde modtaget pakken. Derefter bad de mig ringe til deres telefonnummer, hvorefter jeg ledte i timevis på nettet efter deres nummer, da jeg opdagede at Nelly aldrig har haft en kontaktservice via telefon. Jeg skrev til Nelly, at hvis jeg ikke modtog mine penge så ville jeg lægge sag an mod dem, og først der reagerede de, og sagde at jeg nok skulle få mine penge tilbage og at de beklagede virkelig meget etc. Først to måneder efter modtog jeg mine penge og et "gavekort" til Nelly om at jeg kunne købe en vare til 50 % (af de tilbudsvarer som allerede var på 50%).

Jeg kan på ingen måde anbefale Nelly til nogen. De har virkelig røvrendt mig, og jeg vil personligt aldrig nogensinde handle der igen.

Frarøvet

De har nok - desværre den ringeste service indenfor online shopping.
Jeg har nu i fem måneder prøvet at få mine penge retur for en returforsendelse, jeg selv har betalt for.
De har fået dokumentation, men afviser stadigvæk.

Sindsygt heldig med Nelly!

Jeg går altid lidt i chok over at høre alle de dårlige anmeldelser om Nelly. Jeg har bestilt derinde ekstremt mange gange og jeg har altid mit tøj inden for 2 dage.

Idag (lørdag) skal jeg feks. holde en stor fest og lidt risky så bestilte jeg en fantastisk kjole om Torsdagen og for 2 timer siden så stod jeg med kjolen i hånden. Altid tilfreds og meget glad Nelly.com kunde!

God service - mange og nye vare - kan anbefales

Jeg har handlet hos Nelly mange gange.

Der er altid et stort udvalg af tøj i alle mærker og prisklasser.
Der er altid god kundeservice.

Jeg kan kun anbefale at handle hos Nelly.

Hurtig levering og god service

Jeg har købt meget - alt for meget - hos Nelly. Takket være de mange billeder og videoer er tøjet nemt at bedømme, og det derfor sjældent noget ryger retur. Gør det, så registreres det hurtigt og bliver refunderet. Ved klager er de lige så hurtig, med en no bullshit retur politik - fantastisk! Den negative omtale nogle giver kan jeg slet ikke tilslutte mig, og i mine øjne er den ofte komplet urimelig. Jeg har ingen besværligheder eller problemer overhovedet, hvis jeg har brug for at kontakte dem - tvært i mod - god service hele vejen.

Flotte kjoler.

Har fået købt et par flotte kjoler.

SUPER ! endelig noget der virker :)

Jeg bestilte 3 kjoler fra Nelly , men sendte 2 retur da de ikke passede. Nelly var hurtig til at sætte pengene tilbage på min konto, og nu har jeg fået en smuk kjole.

Det var ingen probelmer eller anden form for snyd - jeg føler mig godt behandlet som kunde!

GOD STIL NELLY !

Den bedste Webshop!

Jeg har brugt Nelly.com MANGE gange, og har altid være tilfreds.
Lækre varer til gode priser. Hurtig levering til tiden.
Har haft brug for at kontakte deres kundeservice grundet fejl ved en bestilling én enkelt gang, og de var rigtig hurtige og hjælpsomme til at svare igen, og rette fejlen.

Nelly.com er bestemt min favorit webshop. :)

Nelly è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Supporto

Nelly.com er en stor tøjbutik online, som bl.a. sælger tøj, sko, badetøj og undertøj. På Nelly.com finder du modetøj og sko online.

Visita Nelly

Nelly è nella categoria: Biancheria intima

1. MB Italia di Bruno Mario
86 Recensioni