Krestoffer recensioni

Krestoffer recensioni

Eccellente
9.6

God information og levering til tiden

Både ved bestilling og ved ordrebekræftelse - god information.
Levering til tiden, som altid

Venlig og serviceminded

Jeg har bestilt garn 3-4 gange nu fra krestoffer og er meget tilfreds med service og levering. Om det er noget der ikke er på lager så ringer de og vi aftaler om det kan vente, eller om det skal eventuelt udelades i denne bestilling. Fragten er dog noget dyr dersom man ikke køber helt for de 750kr, så det er det eneste lille minus. Men køber man over 20 nøgler er det som oftest betalt ind i forhold til butik pris. Jeg vil nok være en trofast kunde i årene fremover, som jeg har været de sidste år.

Perfekt service

Super venlig og hurtig kundeservice. Var i tvivl om hvad jeg skulle vælge da det ønskede ikke var på lager og jeg skulle bruge det hurtigst muligt. Jeg lagde den endelige ordre kl 15.40 ca og de nåede at sende det så jeg modtog det dagen efter. Perfekt.

Superhurtig og perfekt handel og forsendelse, jeg kan kun anbefale firmaet på det varmeste.

Det er første gang, at jeg handler ved firmaet. Men bestemt ikke sidste, da det har været en uovertruffen positiv oplevelse :-).

5 stjerner er ikke nok?

Super service og hurtig levering. Første gang jeg har handlet hos Krestoffer men bestemt ikke sidste. De fortjener mere end 5 stjerner.

Min favoritbutik

Altid perfekt service og super flot udvalg. Har handlet her i flere år og aflægger også gerne den fysiske butik et besøg ofte

fantastisk god behandling

det er en fantastisk butik med en service man ikke får andre steder, altid god behandling og imødekommenhed.

Hurtige Venlige og altid hjælpsomme

Hurtig lev, hvis en vare ikke findes pt ringer de altid og giver besked eller fortæller hvad jeg evt. kunne bruge istedet for, det er bare et godt firma super hurtige dejligt er mere end tilfreds hilsen Vibeke i Stensved

Super gode at handle med

De er Super gode, hurtig forsendelse, du får hvad du har bestilt

Super god oplevelse

Er så positiv overrasket over den venlighed denne forretning tilbyder sine kunder, handler helt sikkert der igen.

skønneste butik

Kan varmt anbetales, de er super flinke og hurtige.

Super service, jeg bestillet mine stoffer kl. 1300 i dag, har allerede fået en mail med besked om at mine pakke er på vej med Post Danmark.
SUPER

Endnu en gnidningfri handel med STOR service

Jeg bestilte en (stor) ordre tirsdag aften, og desværre viser det sig, at nogle af varerne ikke er på lager. Det får jeg hurtigt besked om (onsdag formiddag) og onsdag aften da jeg ser beskeden, skriver jeg tilbage, om jeg kan være heldig at få leveret det de har nu og så blot betale porto for at få det sidste sendt senere, da jeg er løbet helt tør for strikkeprojekter. Torsdag morgen sender de besked tilbage, at de sender det de har nu, og at resten sendes senere - suuuper god service, og nu glæder jeg mig bare til PostDK leverer garnet, så strikkepindene kan gløde.

Jeg har aldrig oplevet dårlig service hos KreStoffer, og de er altid imødekommende og hjælpsomme. Hvis jeg kunne give 10 stjerner havde jeg også givet topkarakter!

Kanon god service

Jeg har handlet hos KreStoffer for første gang. Men det er bestemt ikke sidste gang.

Jeg bestilte garn til 2 projekter.
Desværre var den ene farve udsolgt. Og efterfølgende i restordre hos leverandøren.
Dette sender en sød medarbejder en mail om.

Denne søde medarbejder har også lovet at eftersende restordren (selvom det normalt ikke er noget de gør).
Det kalder jeg sgu god service.

Jeg glæder mig til at modtage mine varer. Og ikke mindst til igen at handle med KreStoffer.

Super service, hurtig levering, god hjemmeside og fint udvalg!

Rigtig god oplevelse!

Som overskrift og ikke mindst fordi jeg har oplevet kundeservice udover det sædvanlige.

Er særligt begejstret for at beskeder på ordrene omkring disses status underskrives med medarbejders navn, hvilket virker meget personligt og troværdigt.

Vil klart handle der igen. Kan anbefales :-)

Go service

Fantastisk god service. hurtig svar på mail, og helt vild hurtig levering:-)

Super hurtig levering

Kan næsten ikke få armene ned - bestilte varer i går formiddag og fik besked på mail, at noget ikke var på lager men kom hjem i løbet af 14 dage - om jeg kunne bruge noget andet tilsvarende - og jeg svarede tilbage over middag - og allerede nu har jeg åbnet pakken fra KreStoffer og alt var som det skulle være. Yderst tilfredsstillende sted at handle.
Hilsen Ulla

kan intet negativt påpege

Nem hjemmeside
Rimelige priser
Hurtig levering af varer der lever fuldt ud op til forventningerne.

Absolut et sted jeg vil handle igen, og forresten tak for bolsjet ;)

det er en fornøjelse at handle med jer ;:)

Det er bare en ok forretning..man for de ting man bestiller..det er en fornøjelse ;))

krestoffer.dk Supporto

KreStoffer.dk sælger metervarer, garn, sytilbehør og egne mønstre, som produceres på Stærmosegårdsvej 10 i Odense. Desuden finder du også syskolen, Kreativ Syskole, på samme adresse, som er beliggende ca. 800 meter fra Rosengårdcentret og IKEA. De har med vores 20 år i branchen en solid ekspertviden indenfor stof, garn og sytilbehør. Her får du den BEDSTE kvalitet og professionel rådgivning.

Visita Krestoffer