Hetland recensioni

Hetland recensioni

Basso
4.9

Kan klart anbefale Hetland.

Kunne ikke være bedre!

Alt virkede som det skulle og de kom til tiden. Vi bestilte et nyt ifø toilet og det var både nemt at bestille og de skiftede det hurtigt!

Næste gang vi skal bruge en håndværker igen vil vi ikke tøve med at ringe til Hetland.

De gjorde ikke arbejdet færdig, og sendte straks en stor regning

Jeg skulle have opsat et blandingsbatteri og tilsluttet en 'usædvanlig' vaskekumme - en gammel Twyford laboratoriekumme til afløbet. Jeg beder Hetland om at komme og vurdere sagen. Den flinke svend mener nok det kan lade sig gøre og vil køre til grossisten for at få de nødvendige dele. Jeg foreslår at han kontakter grossisten først for at sikre sig at tilslutningen kan fås. Men det mener svenden ikke er nødvendig. Resultatet er flere timers kørsel og ingen tilslutning. Få dage efter får jeg en regning på 3,300 kr. Jeg gør skriftlig indsigelse - og får i stedet for en rykker med 100 kr gebyr. Jeg taler med direktøren, der meget modvilligt går med til at slå en time af regningen. Så nu hedder det 2600 kr for en ikke-tilsluttet vask. Simpelthen for dårligt!

Inkompetente upålidelige amatører.

Min kæreste havde ringet og bestilt Hetland til at køre ud og kigge på nogle radiatorer i en af vores lejligheder. Hetland ringer med det samme og aftaler en tid med pigerne der bor i lejligheden. Aftalen var at de skulle komme kl 14, da klokken blev 14:30 ringer en af pigerne til dem for at høre hvor de bliver af, hvortil de fyre en løgn af omkring at de havde talt med hende og hun havde sagt hun ikke kunne kl 14 alligevel, samt at jeg skulle have aftalt med dem at jeg ville komme og lukke dem ind dagen efter om morgenen.

Hetland formår først at komme kl 15:45 altså næsten 2 timer efter aftalt tidspunkt, samtidig benytte de ufine metoder og lyver om at man selv har ringet og ændret aftalen.
Ligeledes bruger den ansatte 5 minutter i lejligheden, og siger at nu virker det. Resultatet er at radiatorerne stadig ikke virker ordentligt.

For fremtiden bliver det ikke hetland der skal stå for vvs opgaver i vores lejligheder - Og håber heller ikke jer derude har tænkt jer at benytte dem.

Spilder din tid!

På baggrund af at vores ejerforening skulle have lavet diverse VVS-arbejde ringede jeg til Hetland VVS og aftalte en tid til gennemgang af ejendommen. Først kommer de ikke til den aftalte tid, da vedkommende der skulle have foretaget gennemgangen øjensynligt var blevet syg. Jeg ringer og rykker dem, hvorefter Brian Hetland selv dukker op 15 minutter senere. Vi gennemgår ejendommen og han tager billeder.

Da jeg 4 uger efter ikke har modtaget et tilbud fra dem ringer jeg og rykker for det. Tilsyneladende er det gået tabt i posten, men Brian Hetland lover at han dagen efter ville scanne det og sende de via email. Dette sker ikke.

Jeg ringer og rykker igen og snakker med Preben som umiddelbart ikke kender til et tilbud, men han ville da gerne udarbejde et til mig. Dette indviliger jeg i. Ugen efter rykker jeg igen og han lover at jeg ville få det inden ugens udgang. Dette skete heller ikke.

Jeg skrev efterfølgende en mail direkte til Brian Hetland at jeg havde brug for tilbuddet inden for 24 timer og har intet hørt.

Hvis det er sådan Hetland VVS driver forretning og spilder potentielle kunders tid så er valget simpelt. Vælg ALDRIG Hetland.

Dårlig service fra bogholder (Kitty)

Vi havde en vandskade i maj 2013 og havde Hetland VVS ude og lave den.
Selve arbejdet var fint, lidt dyrt, men ellers fint. Det var efterspillet som var meget uprofessionelt.
For det første fik en vi rykker, selvom vi havde betalt fuldstændig rettidigt - øv.
Det viser sig så at vores forsikringsskab også havde betalt samme regning, hvilket vi ikke fik oplyst og Hetland modtager dobblet betaling, men vi finder vi ud ad en del måneder senere.
Vi kontakter Hetland, som medgiver at vi har penge til gode og her går det så for alvor galt.
Jeg kontakter dem telefonisk den 5/8-2013 og Kitty beder om en mail med min konto og reg oplysninger og tilgodehavende. To dage senere får jeg en mail tilbage om at de har brug for flere oplysninger ?. Jeg kontakter dem igen telefonisk og må så forklare hele forløbet igen og hun lover så at det vil blive ordnet inde for en uge.
Ugen bliver lang og jeg kontakter igen deres bogholder onsdag den 14/8 og jeg skal igen forklare det hele igen og da Kitty ikke er på arbejde beder de mig om at ringe til dem igen en anden dag. Jeg ringer igen et par dage senere og må igen forklare Kitty hele historien, nu er der gået 14 dage. Jeg spørger til om jeg ikke kan få lovning på at jeg snart får mine penge og hun lover at jeg får dem i beg. af den kommende uge.
Den næste uge begynder og der kommer ingen penge. Jeg kontakter igen Kitty og må forklare det hele igen og hun finder igen sagen frem og jeg bliver lidt utålmodig og spøger om hun nu ikke denne gang kan sørge for at jeg får mine penge og jeg syntes at det er frustrerende at jeg hele tiden skal være obs på dette problem og spørger ind til om hun ikke kan se det, men det kan hun ikke, dårlig service.
Hun lover, at nu får jeg dem og at hun ordner det den dag.
Det bliver så til torsdag den 22/8 og nej jeg har stadig ikke fået mine penge - hvad sker der på det bogholderi !!
Jeg kontakter Kitty igen og IGEN må jeg forklare hele historien en gang til, dybt utilfredsstillende.
Hun lover så denne gang at nu kommer mine penge og at hun vil sende mig en mail senere på dagen som bekræftelse på dette. Kommer mailen ?
Nej det gør den ikke og så kommer vi ind i en ny uge og om mandagen tre uger efter at jeg første gang retter henvendelse til Hetland, må jeg nu se mig nødsaget til at ringe til mit forsikringsselskab og bede dem om retshjælp, for at få mine penge.
De kontakter så Hetland og man giver den undskyldning at man ikke kunne finde sagen, da den stod i min mands navn !!! og det på trods af, at hun godt har kunne finde den frem hver gang når vi snakkede sammen.
Jeg føler mig meget dårligt behandlet af Kitty. Hun har sløset og været uærlig.
Hvis jeg havde betalt en regning for sent med mere end tre ugers forsinkelse, så ville jeg have havde fået en henvendelse fra inkasso.
Jeg vil ikke bruge Hetland igen.

Fint arbejde, men for mange timer.

Skulle have tilsluttet ovn og kogeplade til el og opsat to stikkontakter.
Selve arbejdet er fint udført. Monteringen krævede to besøg, Ved første besøg kom der to mand og var der i 55 min. (en mand havde været nok). Ved andet besøg kom en mand for at tilslutte ovn og kogeplade, en simpel opgave der tog 35 minutter (jeg tog tid ved begge besøg). På regningen bliver det til 4, 5 montør timer og 4,5 stk rullende værksted. Det er ikke i orden at der ikke er bedre styr på tiden og det virker bevidst at man sender en regning ud med for mange timer på og så håber det går.

super oplevelse

Tak for godt sammenarbejde og et vel udført stykke arbejde i en svær prosess .
super profisionelt .
til tide og til aftalt pris .

famille Lleander

God og hurtig service, rigtig flinke vvs folk.

Hetland vvs udførte rigtig god og hurtig service da jeg havde brug for vvs mand.
De er rigtig flinke og alle aftaler kørte som det skulle.
Kan klart anbefales..........

vel udført samt god service

Alt fungerede som forventet og kanon god service. kan klart anbefales.
Tiden blev overholdt og det gjorde prisen også.

Hetland vinder ikke prisen som Årets VVS Firma

Jeg skulle have udskiftet 5 t-stykker i et ellers velfungerende badeværelse og indledte således et forløb med Hetland, som kom til at strække sig over flere uger. Lejligheden skulle overdrages til køber, så der skulle selvfølgelig være styr på VVS installationerne.

1) Først ankom montøren 1 uge for tidligt. Jeg var på arbejde så vi aftalte en ny tid. Det skulle efterfølgende vise sig at det ikke var sidste gang at Hetlands personale var ude af stand til at overholde en aftale.

2) Ugen efter kom montøren til tiden. Min kone, som var hjemme mens arbejdet stod på, synes han var MEGET snakkesalig. Han snakkede løs og havde 117 spørgsmål om vores familie.

Hvis ikke regningen havde været så høj ville jeg selvfølgelig være fløjtende ligeglad. Men regningen løb op i 6.000 kroner for materialer og 5 timers arbejde, så jeg synes måske han bare skulle have fokuseret på sit arbejde.

Nå....

3) De efterfølgende to dage tog hele familien ISKOLDE brusebade. Montøren havde, iflg. ham selv, simpelt hen ikke tjekket om der var vand i hanerne efter arbejdet var udført. Så intet varmt vand til os.

4) Ny montør på sagen. Aftalen lød på fredag 15:30, men manden dukker ikke op.

5) Forsøger at ringe til Hetlands døgnservice (?!) fra kl. 15:45 og resten af weekenden. Ingen tager telefonen. Der er ikke engang telefonsvarer.

5) Mandag. Montøren ankommer uanmeldt 08:00. Set herfra forekommer Hetland nu 100% kaotisk.

6) Vi prøver igen næste dag. Det varme vand er tilbage! Montøren har renset rørene på badeværelset for noget skidt der havde sat sig fast.

7) Næste dag i den nu tomme lejlighed: Kæmpe vandpyt på gulvet. Et eller andet er utæt. Hetland sender en montør ”om 30 minutter”. Han dukker op efter 1 time og får stoppet lækagen.

Efter 14 dage virkede alt som det skulle og nøglerne blev overdraget til køber blot 2 timer senere.

Lorteland

Har brugt Hetland til mindre el arbejde et par gange og der har aldrig været nogen problemer. Men så bestilte jeg dem til VVS arbejde og så gik det helt galt. Det tog over et år for dem, at skifte min håndvask!

Flere forskellige håndværkere var ind over. Så sad vasken skæv, så var det den forkerte vask, så savede de min bordplade over og prøvede sågar, at tørre skylden af på mig!!??

De kom for sent, overholdt ikke aftaler, de løj for mig flere gange, hele firmaet var ramt af en sjælden tropesygdom, den aftalte maks pris på kr. 5.000 blev til kr. 25.000 på fakturaen osv osv.

Jeg var meget overbærende de første par måneder pga de gode erfaringer med el delen af Hetland. Men selv efter en af top cheferne var ude og kigge på sagen og sagde, at det skulle han nok få bragt i orden var der bøvl. Ingengang en telefon samtale med ejeren [navn] hjalp. De fumlede stadig rundt og kom ikke når vi havde aftalt det og sjuskede så skabet under vasken så pludselig ikke kunne lukkes.

Og til sidst krævede de sågar de kr. 5.000 for "arbejdet" selvom det havde kostet mig adskillige fridage uden løn fra jobbet og bunker af besvær og halv sure naboer når vi igen igen måtte lukke for vandet i ejendommen (der ligger en frisør salon i stuen).

Havde Hetland erkendt fejlen og sat en ære i at lave arbejdet færdigt så kunne jeg muligvis se det rimelige i at betale. Men efter mere end et år uden håndvask så synes jeg ikke man skal betale særligt meget for det håbløse stykke arbejde. De synes endda, at jeg slap billigt "for var jeg klar over hvad det havde kostet dem" - Som om jeg skal betale for deres inkompetence! Det var jo ikke min bordplade der lokkede deres sav til at save den over vel!

Til sidst satte de tilmed den forkerte vask op, men jeg turde simpelthen ikke kontakte dem igen. Den virker fint, men er alt alt for lille.

De gode erfaringer fra elektrikerne er for længst glemt, så jeg kan på ingen måde anbefale Hetland. Firmaet er også gået konkurs MANGE gange. Men så starter de bare en ny version af Hetland op igen, på samme adresse og med samme folk osv.

UNDGÅ SOM PESTEN !!!

Hetland è la tua azienda?

Impara a conoscere i tuoi clienti.
Rivendica la tua azienda adesso. Accresci la comprensione dei tuoi clienti e rispondi alle recensioni. Gratis.

Rivendica come tua questa azienda Per saperne di più

Questa è la tua azienda?

Usa gli strumenti esclusivi di Trustpilot per raccogliere recensioni e utilizza il nostro servizio kickstart! E ricorda - rispondere alle recensioni è totalmente gratuito. Per saperne di più

Rivendica come tua questa azienda

Hetland Supporto

Visita Hetland